Våra ambitioner inom kundvård är höga, både när det gäller digitalisering och boinflytande. Därför har vi undersökt resultatet från årets kundenkät och sett att det finns förbättringspotential när det kommer till besökstider och möjligheter att nå oss på andra timmar är de traditionella öppettiderna på kontoret.
Vi vill att våra hyresgäster ska kunna använda våra tjänster på ett enkelt sätt. Vi vill att de ska kunna ta hand om sina hem via mobilen, under dygnets alla timmar.
Vi är tillgängliga dygnet runt, alla dagar på året, via Mina sidor. Här kan hyresgästen bland annat felanmäla, boka tvättstuga, boka parkering och säga upp sitt avtal.
Hyresgästerna kan höra av sig när som helst på dygnet via mejl och får svar inom 48 timmar, om inte snabbare än så.
Från och med måndag 25 november 2024 kommer du att kunna besöka oss på Visborgsallén 29 i Visby under följande tider:
Måndagar 08.30 – 11.00
Tisdagar 08.30 – 11.00
Måndagar 08.30 – 14.00
Tisdagar 08.30 – 14.00
Onsdagar 08.30 – 12.00
Torsdagar 08.30 – 12.00
Fredagar 08.30 – 12.00