Fungerar inte telefon, internet eller tv som det ska? Då ska du kontakta din tjänsteleverantör. Innan du gör det kan du själv testa om felet kan åtgärdas. Vi har samlat en lista med några tips i denna guide. Observera att vår lista innehåller generella tips, vid mer specifika frågor behöver du kontakta din tjänsteleverantör.
Kontaktuppgifter till din tjänsteleverantör hittar du på respektive leverantörs hemsida.
Låt oss veta om du tyckte att denna information hjälpte dig. Din återkoppling är till stor hjälp för oss i vårt kontunerliga förbättringsarbete.
Läs om hur du kopplar in tv och bredband i din lägenhet.
I din bostad har du tillgång till ett öppet bredbandsnät. Genom beställningsportalen Zmarket kan du välja den tjänsteleverantör och det utbud inom internet, tv och telefoni som passar dig och dina behov bäst.
Din bostad har nätverksuttag i alla rum för att du ska kunna koppla in tv, internet eller telefon där du behöver det. Bredbandstjänsterna ansluter du till respektive rum genom att koppla kablar i bredbandsskåpet mellan det inkommande bredbandet och de numrerade uttagen.